Empreses fabricants
Model de Negoci d'Activitats Empresarials
miércoles, 20 de noviembre de 2019
L’enfocament cap al client no s’ha de perdre mai, fins i tot quan no es compte amb contacte directe amb ell. En este cas, caldria apropar l’empresa al canal com a mitjà de contacte amb el client, per tal de no perdre mai el que el client final o l’usuari ens pot o ens vol comunicar (servei tècnic, assistència, opinió, suggeriment, etc).
El posicionament que aconseguisca l’empresa dependrà dels seus esforços en comunicació i de la seua trajectòria en el sector, del nivell d’acceptació que aconseguisca en el mercat. Perseguir la qualitat no serà suficient, sinó que caldrà buscar l’excel·lència per fer-la arribar al client que la puga valorar (posar en valor), cosa que determinarà per a ell la millor opció qualitat-preu.
La diferenciació o l’avantatge diferencial que es puga aconseguir dependrà de la capacitat que tinga l’empresa per ser capaç de traure el màxim partit als mitjans i recursos disponibles (tecnologies, metodologies,...), així com de la seua habilitat per a alinear-los per al desenvolupament òptim dels seus productes, amb millora tant de la forma com del mode en què els productes arriben als clients finals.
Un cas especial pot considerar-se a la tipologia de client empresa per a este tipus de model, situació en la qual la relació sol ser més directa, d’empresa a empresa, mantenint la resta d’aspectes considerats en el model.
Quan pensem en este tipus de negoci, pensem en activitats com les arreplegades en les següents Guies d’Activitats Empresarials en Emprenemjunts:
Elaboració de vi amb denominació d’origen
Fabricació d’envasos i embalatges
Fabricació de components electrònics
20/11/2019 08:58 | AdmonVlc