CEEI Castellón · I CERTAMEN ACTIBEN_FUTUR FOMENT DE L'ESPERIT EMPRENEDOR EN BENICARLÓ.CATEGORIA 1: IDEA
Vaig decidir-me per aquesta idea de muntar un negoci dedicat a la venda i reparació d'aparells de climatització perquè és un tipus de empresa on es fa el que m’agrada, m'he format per aprendre l'of
Formulario público. Una vez cumplimentado el formulario podrá ser visitado y valorado por cualquier visitante, incluso no identificado, así como comentado por usuarios registrados. Una copia del mismo permanecerá en la cuenta del usuario .
Enviado: el jueves, 28 de noviembre de 2019 a las 09:48
![criistiian__eskeree](./imagenes/chico.jpg)
Cabanes German, Cristian
1
TÍTULO DE LA IDEA DE NEGOCIO
Vaig decidir-me per aquesta idea de muntar un negoci dedicat a la venda i reparació d'aparells de climatització perquè és un tipus de empresa on es fa el que m’agrada, m'he format per aprendre l'of2
Descripción de la idea de negocio
Describe concreta y resumidamente la idea de negocio incluyendo argumentos que podrían dar soporte al proyecto. Se permiten enlaces y se recomienda usar el editor de texto para remarcar aquello que se considere más interesante.
La idea té unes propostes de valor molt interessants com el servei 24 h, atenció telefònica i una cuidada relació amb els clients gràcies a descomptes i regals. Els nostres clients físics serien del Baix Maestrat , Alt Maestrat i alrededors. Els clients on-line serien de tota Espanya i en cas de devolucions o canvis serien molt fàcils de realitzar. L'entrega es faria amb empreses de transport.
3
Subir ficheros
Subir los archivos o ficheros que se estime oportunos para ilustrar la idea de negocio
MODEL CANVAS CRISTIAN CABANES
Abrir ·
4
Comentarios adicionales
Tenim molts de productes de diferents gammes i preus, per a tot tipus de clients i totes les butxaques. El pagament dels productes i serveis es pot realitzar per diferents mitjans: targeta, Paypal, transferència bancària o a terminis.
La inversió inicial seria forta perquè necessitaríem un local
5
Descriptores, etiquetas o tags
#renovat #nosufrisques #ambrapidesa #pertuipernosaltres
Formulario origen:
Url: http://ceeicastellon.emprenemjunts.es/?op=65&n=670
Canal: CEEI Castellón
Publicado el 08/10/2019