Cerrar

es | val   

Salvador Herrando

Director d'Operacions de Core Digital Industry.

viernes, 08 de septiembre de 2017

CÀRREC

Director d'Operacions de Core Digital Industry.

 

DESCRIPCIÓ

Salvador Herrando és Enginyer de Telecomunicacions per la Universitat Politècnica de València i MBA per l'escola de negocis ESIC. Actualment és director d'operacions en Core, empresa del grup Global Omnium enfocada al desenvolupament i implantació de noves tecnologies en el marc de la indústria 4.0. Core sorgeix arran de l'entrada per part de Global Ominum en l'accionariat d’Ensai Solutions, empresa de la qual va ser cofundador i director tècnic durant 6 anys, temps durant el qual va desenvolupar la seua activitat de forma pionera en aqueix camp.

Durant aquesta etapa ha liderat i desenvolupat projectes tant nacionals com internacionals implantant noves tecnologies d'integració i gestió industrial en diferents sectors com el de la gestió del cicle integral de l'aigua, fotovoltaic, azulejero, automoció o agroalimentari.

 

XARXES SOCIALS I WEB

www.coreindustry.digital/Core/Inicio/

 

ESDEVENIMENTS EN QUÈ PARTICIPA O VA PARTICIPAR COM A PONENT 

Visitas: 8.143  Descargas: 5

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO