Cerrar

CEEI Castellón · VI Certamen Foment de l'Esperit Emprenedor en Almassora. CATEGORÍA PROYECTO EMPRESARIAL

Estudi audiovisual VANJAI

Formulario público. Una vez cumplimentado el formulario podrá ser visitado y valorado por cualquier visitante, incluso no identificado, así como comentado por usuarios registrados. Una copia del mismo permanecerá en la cuenta del usuario .

Enviado: el miércoles, 19 de enero de 2022 a las 20:38

IsaacPahissa

IsaacPahissa

Pahissa Albalat, Isaac

Visitas: 1.008
  1. 1

    Título del Modelo de Negocio

    Estudi audiovisual VANJAI
  2. 2

    Breve descripción del "modelo de negocio"

    Pretenem es desenvolupar un estudi d’imatge i so, on oferirem una amplia varietat de serveis i productes com: edició de vídeo, edició d’imatge, edició d’àudio, animacions 3d/2d y disseny de logotipus, tríptics y cartells per a empreses.

    Volem aconseguir un negoci innovador, que es fonamente en la creativitat i originalitat, junt amb l’oferta d’una amplia gama de productes i serveis amb uns preus assequibles i més baixos que els de la competència més directa.

     
  3. 3

    Modelo de negocio - esquema

    Pinchar sobre todas y cada una de las casillas del esquema. Se abrirá un pop-up que se deberá cumplimentar de manera muy resumida. En epígrafes posteriores se puede ofrecer una explicación de cada uno de los conceptos del "modelo"

    Aliados/Partners Clave

    Som 3 companys, que volem ser socis en aquest negosi Tenim motivació per emprendre un negoci en el sector audiovisual.

    Actividades Clave

    -Fotografia: -Vídeo: -Àudio: -Diseny de cartells, tríptics: -Animació 2d/3d:

    Recursos Clave

    Equips fotografics, equis de video, equips de audio, softwares, impresores profesionas, ordinadors, cds, usbs i material per a diseñy

    Propuesta Valor

    La nostra proposta de valor és la creativitat i originalitat, amb una gama de productes i serveis amb preus més baixos que els de la competència.

    Relación con el cliente

    Intentarem mantindre una relació directa i de confiança amb els clients. Atenció al local i per a-mail.

    Canales

    Utilitzarem el canal directe. Directament parlarem amb els clients. Podrà ser presencial, però també utlitzarem la web i el 2-mail per les comandes.

    Segmentos de cliente

    Geo: la comarca de la Plana baixa. Demo: totes les edats. Psico i pro: segueixen la moda Gustos: els agrade el nostre estil Econòmics: totes les rende

    Estructura de Costos

    El càlcul inicial de costos per empendre el nostre negoci és de: 32.573,39 euros

    Flujos de ingreso

    Foto: reportatges 300- 1500 E ,en estudi 50-30 E, DNI 6 E Vídeo: 400-1000 E Àudio: 50-100 E Diseny de cartells, tríptics: 30-300 E Animació:500-1000
  4. 4

    Propuesta de valor

    ¿Qué producto/ servicio ofreces? ¿Qué problemas, necesidades, deseos o ambiciones de tus clientes resuelves? ¿En qué se diferencia de otros productos o servicios? ¿Qué ventajas tiene y cómo se puede mantener en el tiempo?

    La nostra proposta de valor és la creativitat i originalitat, amb gama de productes i serveis més baixos que els de la competència.

    Som autodidactes en animació 2d/3d i disseny de cartellera, açò afegit a la nostra formació en el sector audiovisual ens converteix en un negoci que amplia les espectatives del què normalment s’espera d’un estudi d’imatge i so.

     
  5. 5

    Segmento de clientes

    ¿Puedes especificar a qué tipo de clientes te diriges?

    Geo: en la comarca de la Plana baixa.

    Demo: Totes les edats

    Psico i pro: seguidors de la moda audiovisual, creatives, etc.

    de grups de clients, ja que oferim varietat de productes que cobreixen necessitats diferents.

    Gustos: clients els agrade el nostre estil.

    Eco: Tot tipus de rendes

     
  6. 6

    Relación con los clientes

    ¿Qué tipo de relaciones esperan tus clientes que la empresa establezca y mantenga con ellos?

    Mantindrem una relació directa i de confiança amb els clients. La qualitat dels nostres productes i el compliment del plaços seran la base per mantindre eixa relació de confiança.

    L'atenció serà al local i per a-mail. També hem creat un model d'enquesta per valorar els productes i serveis.

     
  7. 7

    Canales de distribución y comunicación

    ¿A través de qué canales/medios quieren ser contactados y atendidos tus clientes?

    Pensem que la millor opció és el canal directe. Directament parlarem i oferirem els serveis i vendrem els productes i, en quant a la forma, podrà ser presencial al local, però també volem crear una web on publicitar-nos i a través d’ella poder fer-nos les comandes

     
  8. 8

    Flujo de ingresos

    ¿Qué valor están realmente dispuestos a pagar los clientes y mediante que formas de pago?

    -Fotografia: reportatges fotogràfics ( 300- 1500 €), en estudi (50-300 €), DNI (6 €).

    -Vídeo: reportatges d’events variats ( 400-1000 €).

    -Àudio: edició (50-100 €).

    -Diseny de cartells, tríptics: (30-300 €).

    -Animació 2d/3d: (500-1000 €)

     
  9. 9

    Actividades clave

    ¿Qué actividades clave hay que desarrollar y de qué manera se llevarán a cabo?

    -Fotografia:

    -Vídeo:

    -Àudio:

    -Diseny de cartells, tríptics:

    -Animació 2d/3d:

     
  10. 10

    Recursos clave

    ¿Qué recursos clave se requieren?

    Equips fotografics, equis de video, equips de audio, softwares, impresores profesionas, ordinadors, cds, usbs i material per a diseñy.

     
  11. 11

    Socios/colaboradores (Aliados/partners clave)

    ¿Qué pueden hacer los colaboradores/proveedores mejor y de qué manera se llevarán a cabo?

    Som tres socis. El treball en equip és la base del nostre negoci.

    En producció serem els 3.

    Compres: s’encarregarà Javi P.

    Comercial i de màrqueting: els tres.

    Econòmica/financera: Isaac P.

    Administració: Ivan C

    Recursos humans: Isaac P.

    En quant als proveïdors l’estratègia serà el Comark

     
  12. 12

    Estructura de costes

    ¿Cuál es la estructura de costes y en qué medida es coherente con el modelo de negocio y el flujo de ingresos?

    Despres de haver realitzat l'analisi de costos, el fons de maniobra que tenim l’hem calculat sumant: (existències +realitzable+disponible) –Passiu corrent. I és: 9.729,61€.

    La ratio de liquidat que obtenim l’hem calculat dividint: actiu corrent/passiu corrent. Així ens dona: 18.200/8.470,39 = 2,1

     
  13. 13

    Opción de subir algún fichero/multimedia

  14. 14

    Tags, etiquetas o descriptores del "modelo de negocio"

    Serveis i productes de qualitat, amb la creativitat per davant

Formulario origen:

Url: http://ceeicastellon.emprenemjunts.es/?op=65&n=1083

Canal: CEEI Castellón

Publicado el 24/11/2021

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO