El màrqueting digital, repte de la indústria ceràmica
Publicado por AdminCs
jueves, 11 de mayo de 2017 a las 14:33
CEEI Castelló ha acollit avui dijous una jornada sobre Inbound Màrqueting dirigida específicament a la indústria ceràmica, amb l'assistència de professionals del sector. Felipe Pérez i José Luis Braulio, de l'agència de màrqueting en línia Increnta, han oferit claus perquè les empreses del sector ceràmic aprofiten les oportunitats que els ofereix el món digital.
A través d'eines pràctiques i casos d'èxit, els experts han tractat aspectes com l'establiment de relacions a llarg termini amb els distribuïdors, clients i prescriptores en l'àmbit digital.
Segons José Luis Braulio, “la ceràmica està en la línia d'eixida, però està treballant ja activament” en el màrqueting digital. “Avui gens escapa a la tecnologia –ha indicat- i partint de la relació offline que gerents i directors de negoci estan tenint amb els seus clients i prescriptores, la tecnologia ens permet automatitzar aqueixa relació i recaptar molta més informació per a arribar amb la proposta de solucions ceràmiques correcta en el moment adequat” (àudio).
Per la seua banda, segons Felipe Pérez, “el sector azulejero és conscient que les seues polítiques han de centrar-se, a més d'en el canal offline, també en l'online” (àudio). En aquest sentit, ha afegit que els negocis es gestionen en part en Internet i ha indicat que els actius de comunicació són clau per a generar clients per a tota la vida.
11/05/2017 14:33 | AdminCs